Shop Mobile More Submit  Join Login
Jasper Hale Sketch by RohanElf Jasper Hale Sketch by RohanElf
Jasper Hale... or Cullen... or Whitlock......whatever name he happens to be going by at the time :P

I thiiiink this is how he looks to me... I gave him 1850's Confederate Army hair...but I messed it up a little to make it more 'modern'...

...I'll see if I'm happy with it once its coloured...

Coloured version here:[link]

And yes I am happy :D
Add a Comment:
 
:iconservina:
Servina Featured By Owner Apr 8, 2008
:wow: he looks cute :giggle: cant wait to see what it looks like in colour :)
Reply
:iconrohanelf:
RohanElf Featured By Owner Apr 8, 2008  Professional Traditional Artist
Coloured one is dooone [link]
Reply
:iconservina:
Servina Featured By Owner Apr 8, 2008
coolness :D
Reply
:icont-bone-tory:
t-bone-tory Featured By Owner Apr 8, 2008
ouch dats gotta hurt... :S
Alice is one lucky girl! ;)
Reply
:iconrohanelf:
RohanElf Featured By Owner Apr 8, 2008  Professional Traditional Artist
I reckon!
Reply
:iconmariealice:
mariealice Featured By Owner Apr 7, 2008  Hobbyist Writer
Atta girl Kat. I'm glad you took a break from study to TWILIGHTIFY YOUR FANS!
Reply
:iconrohanelf:
RohanElf Featured By Owner Apr 8, 2008  Professional Traditional Artist
:D
Reply
:icondragon-heart12:
Dragon-Heart12 Featured By Owner Apr 7, 2008
ALAS!!! this is really close to how i see jasper too...I almost made him up to Edward's standards which is saying something!! he is probably one of my favorite characters....I.LOVE.JASPER......so jealous of Alice! lol
Reply
:iconrohanelf:
RohanElf Featured By Owner Apr 8, 2008  Professional Traditional Artist
YAY! Yeah I certainly did!!! However the more Edward pisses me off, the more I degrade him to a Backstreet Boy Wannabe in my head :P SO I guess Jasper is high above him now ;)
Reply
:icondragon-heart12:
Dragon-Heart12 Featured By Owner Apr 8, 2008
lol! I know it... i've been particularly miffed with Edward for some reason or other....i blame him for me also likeing Bella and Jacob together.....it really isn't his fault but it pushes me closer to Jasper nonetheless!
Reply
:iconrohanelf:
RohanElf Featured By Owner Apr 9, 2008  Professional Traditional Artist
LOL! I get what you mean :D
Reply
:icondragon-heart12:
Dragon-Heart12 Featured By Owner Apr 9, 2008
lol i'm glad i'm not the only..i tend to get weird looks when i talk about my infatuation with jasper
Reply
:iconrohanelf:
RohanElf Featured By Owner Apr 10, 2008  Professional Traditional Artist
Me too
Reply
:icondragon-heart12:
Dragon-Heart12 Featured By Owner Apr 10, 2008
it's just that no one understands him like i do!! lol.....except maybe Alice......maybe.....
Reply
:iconrohanelf:
RohanElf Featured By Owner Apr 11, 2008  Professional Traditional Artist
LOL just maybe
Reply
(1 Reply)
:iconwonderkittyinthefur:
wonderkittyinthefur Featured By Owner Apr 7, 2008
I really like it. Pretty much like the Jasper in my head.
Reply
:iconrohanelf:
RohanElf Featured By Owner Apr 8, 2008  Professional Traditional Artist
Yay!
Reply
:iconuroxmysox:
uRoxMySox Featured By Owner Apr 7, 2008
i like it, it actually looks a lot like the guy whos playing jasper in the movie, but cuter
Reply
:iconrohanelf:
RohanElf Featured By Owner Apr 8, 2008  Professional Traditional Artist
Im quite happy with movie-Jasper hes pretty close to my Jasper, same with Edward :D
Reply
:iconuroxmysox:
uRoxMySox Featured By Owner Apr 8, 2008
i'm not quite as satisfied with the movie Edward.... he his hot, but he's imperfect, I want Edward to be perfect. I guess those people don't actually exist. :)
Reply
:iconrohanelf:
RohanElf Featured By Owner Apr 9, 2008  Professional Traditional Artist
Yeah see I dont see Edward as perfect. Being perfect in its only was is imperfect. I see BELLA thinking he's perfect, but simply because of the way he acts (if anything else) he is far from perfect, and soo I guess that changes how I see him. I also have an obsession with imperfection so I guess my kind of perfect is imperfect??

Was that confusing?
Reply
:iconuroxmysox:
uRoxMySox Featured By Owner Apr 9, 2008
no, that makes perfect sense, and you're right. I think I kinda end up seeing bella's world through her eyes, rather than an onlooker, so I end up seeing Edward as perfect, at least the way he looks. But you're right, he is far from being perfect.
Reply
:iconrohanelf:
RohanElf Featured By Owner Apr 10, 2008  Professional Traditional Artist
Yeah no I understand exactly why people see him a perfect, my brain just works funny :P
Reply
:iconuroxmysox:
uRoxMySox Featured By Owner Apr 13, 2008
hahaha you can blame it on creativity
Reply
:iconrohanelf:
RohanElf Featured By Owner Apr 15, 2008  Professional Traditional Artist
LOL yes thats it!!! :paranoid:
Reply
:iconheidinanookie:
heidinanookie Featured By Owner Apr 7, 2008  Hobbyist Photographer
he looks yummy!
Reply
:iconrohanelf:
RohanElf Featured By Owner Apr 8, 2008  Professional Traditional Artist
:D :nod: :D
Reply
:iconsilvercresent11:
Silvercresent11 Featured By Owner Apr 7, 2008  Hobbyist Digital Artist
OMG ...awesome! I loves Twilight!!! (Although I left off after the bit where Bella goes with the Newton dude to the cinema and he gets sick (in New Moon) :D We should make moar fanarts!!! :lmao:

I fave nao.

:blowkiss:
Reply
:iconrohanelf:
RohanElf Featured By Owner Apr 7, 2008  Professional Traditional Artist
Yes!!! Read more! :P And we shall fanarts! :D
Reply
:iconsilvercresent11:
Silvercresent11 Featured By Owner Apr 7, 2008  Hobbyist Digital Artist
WOOT! :w00t:
:XD:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 7, 2008
Image Size
286 KB
Resolution
544×762
Thumb

Stats

Views
2,769
Favourites
16 (who?)
Comments
39
Downloads
50
×